زنگ خطر جدی برای صرافی مشهور ایرانی | هشدار بایننس درباره احتمال مسدود شدن دارایی‌های نوبیتکس!-راهبرد معاصر
مدیرعامل توانیر: برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر ۱۰ برابر قیمت از مشترکان خریداری می‌شود زنگ خطر جدی برای صرافی مشهور ایرانی | هشدار بایننس درباره احتمال مسدود شدن دارایی‌های نوبیتکس! جزییات تازه از بسته حمایتی بورس قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان ۱۴۰۳ + جدول طرح فروش فوری هوندا سیویک Type R ویژه جانبازان + جدول و شرایط بانک مرکزی به بانک‌ها: تراکنش‌های غیرعادی راگزارش دهید تمام شمش‌های حراج امروز فروش رفت + قیمت خبر مهم برای وراث سهام عدالت + جزئیات طبق قانون دولت چه میزان باید مسکن بسازد؟ تداوم کاهش نرخ طلا و ارز | آرامش به بازار باز خواهد گشت آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه پس از دستور دادستان تهران سکه ۱۴۰۳ بزودی از طریق مرکز مبادله عرضه می‌شود | عرضه انبوه سکه از هفته آینده ماجرای حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز | روند تامین ارز و کالا‌های اساسی + توضیحات وزیر کشاورزی تصمیم جدید بانک مرکزی؛ حساب صرافی‌های رمزارز مسدود می‌شود توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی به بخشنامه ممنوعیت پرواز پهپاد و ریز پرنده در کشور

زنگ خطر جدی برای صرافی مشهور ایرانی | هشدار بایننس درباره احتمال مسدود شدن دارایی‌های نوبیتکس!

بخش تحلیلی بزرگترین صرافی آنلاین دنیا، با انتشار تحلیلی به بررسی شرایط فعالیت کاربران ایرانی در حوزه رمزارز‌ها پرداخته است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، بایننس، وضع تحریم‌ها علیه ایران و وجود تورم را باعث افزایش فعالیت کاربران ایرانی در فضای ارز‌های دیجیتال دانسته و افزوده است: با این حال، ایرانی‌ها نگران امنیت ارز‌های دیجیتال خود در صرافی‌های آنلاین هستند، به ویژه پس از مسدود شدن حساب‌ها و دارایی‌های مجازی در پلتفرم‌های بین‌المللی به دلیل تراکنش با صرافی ایرانی Nobitex.

این تحلیل با اشاره به اینکه صرافی‌های متمرکز ارز‌های دیجیتال که برای کاربران محلی ایجاد شده اند، نقش مهمی در بازار داخلی ایران دارند، از فعالیت حدود ۹۰ پلتفرم فعال در کشورمان خبر داده است.

نویسنده با یادآوری مطلبی که از ثبت نام ۶ میلیون کاربر در نوبیتکس خبر داده، نوشته است: این صرافی اخیراً توجه برخی نهاد‌های بین‌المللی را به خود جلب کرده، زیرا مظنون به دست داشتن در اتهاماتی مثل پولشویی و تأمین مالی برای برخی مجموعه‌های خاص است و به همین خاطر تعدادی از سازمان‌های بین المللی ممکن است دارایی‌های مرتبط با این صرافی را مسدود کنند.

بخش تحلیلی مشهورترین صرافی دنیا همچنین مدعی شده که اخیراً برخی مجموعه‌ها مانند Arkham و TRM Labs که در تجزیه و تحلیل بلاک چین تخصص دارند، چندین کیف پول اصلی صرافی Nobitex را علامت گذاری کردند که باعث افزایش نگرانی در بین مشتریان این مجموعه شده است.

برخی رسانه‌های تخصصی خارجی، طی روز‌های اخیر ابهاماتی را در خصوص سهامداران و ارتباطات در سایه مدیران نوبیتکس مطرح کرده اند./ برنا 

کلمات کلیدی: صرافی ارز
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده